Diverse

Sammenstød af Titans: Artikel Directory ejere vs automatiseret artikel indsendelse tjenester

Artikel marketing har været betragtet som en nyttig metode til markedsføring på internettet, siden de meget tidlige dage af internettet. Ved at skrive en informativ artikel, har forfattere kunnet få deres salg budskab læst af millioner af online forbrugere, gennem deres ressource box, der følger deres artikler. Indtil 2005 var hele pointen med artiklen markedsføring med henblik på at tiltrække læsere som følge af artiklerne offentliggøres i ezines, der havde en stor læseren base i stort tal.

En ny slags artikel Marketing For Link popularitet

I 2005 udgav Jason Bradley, ejer af artikel Dashboard, sin gratis artikel directory software. Websteder, der bruger sin software er almindeligvis omtales som AD sites.

Under den samme tidsramme begyndte folk at dreje artiklen markedsføring i hobetal, baseret på sit løfte til at opbygge link popularitet med Yahoo, MSN og primært Google. De fleste mennesker der hoppede med på vognen i 2005 at godkende artiklen markedsføring til link popularitet formål fremmes en meget begrænset visning af denne salgsfremmende teknik.

Deres tanker gik i retning af “det eneste formål for artiklen markedsføring er link popularitet.” Der var ingen anden rolle for artiklen markedsføring, sagde de. Og da man kun skulle skrive nok ord for at få et link til en artikel directory, den mest almindelige indstilling var at artiklerne kun bør være 300-400 ord i længden.

Det var også almindeligt anbefalede, at de fleste artikel directory ejere ikke gennemse indholdet forelægges dem, så det ikke var vigtigt at artiklen gav mening eller glæde i artiklen læserne. I henstillingen var jo ikke mulighed for at generere trafik fra artiklerne; Det blev kun til formål at øve indflydelse på søgemaskinen algoritmer, som ikke er i stand til at faktisk læse artikler for grammatik eller forståelse.

Folk flokkedes til denne nye form for artiklen markedsføring, og de var mere bekymrede med “kvantitet end kvalitet” – antal links, der er.

Softwareudviklere mobiliseret

Med den massive udbredelse af websteder under artikel Dashboard software, og andre siden, programmører sprang gennem tøndebånd og udviklet nye artikel distributionssystemer, der påberåbes på computere i stedet for folk for distributionsprocessen.

Disse programmører fik snart, systemer på plads til masse indsende artikler til den nye race af artiklen mapper. De fortalte den nye artikel directory ejere, hvis de vil tilføje et simpelt script til deres hjemmeside, derefter indsendelse service ville udfylde deres mapper med artiklens indhold.

Hundredvis af register ejere strømmede til denne nye form for artikel distributionssystem.

Tidligt om, var mennesker, der brugte artiklen markedsføring til at fremme deres virksomheder opstemt. De fik links over hele.

Realiteterne i artikel Directory Management Sank

I September 2005, et selskab købt næsten 200 domæner og installeret AD software på dem alle. Af maj 2006, havde deres operation faktisk aldrig fået fodfæste inden profit for internettet, så de solgte deres domæner til et andet selskab. I begyndelsen af 2006 havde jeg dokumenteret en liste over 180 websteder ejes af denne operation. På en nylig gennemgang, jeg kunne ikke finde en eneste af disse 180 annonce websteder stadig kører AD script, og de fleste var offline helt.

For fuldt ud at forstå job af artikel directory manager, skal manager manuelt godkende eller afvise hver artikel indsendt til en annonce site. Mange AD register ejere indså, at godkendelsesprocessen var en lang og kedelig affære, især når de modtaget hundredvis af artikler om dagen fra disse automatiserede distributionssystemer. Til testformål, jeg havde oprettet min egen annonce site og abonnement for at modtage artikler fra disse automatiserede systemer. Jeg lade gå godkendelsesprocessen for en uge og vendte tilbage for at finde 800 artikler afventer godkendelse. Det tager ikke lang tid at få overbelastet med artikler, der kræver manuel godkendelse.

Efter kun et par måneder efter operation, mange Dashboard websteder stoppe godkender artikler for én af to årsager: 1) det tog for meget tid til at styre deres artikel directory hjemmeside, eller 2) mængden af indtægter, der genereres fra processen ikke svarer til kravene tid af den Register.

Sammenstød af Titans

Ting virkelig begyndte at ændre i annonce register ejerskab spillet et par måneder i projektet. Directory ejere begyndte at indse, at i orden for dem at drage fordel af deres artiklen mapper, de skal gøre noget, der bringer læsere til deres websteder og tilskynder loyalitet fra deres besøgende.

Da de fleste artikel directories stole på reklame til at drive deres indtægtsstrøm, havde register ejere at gøre noget, de andre bibliotek ejere ikke gjorde. De måtte adskille sig fra masserne.

Annonce ejere, der har overlevet den tidlige eksplosion af AD sites har generelt taget den holdning, at de bør fokusere på “kvalitet frem for kvantitet”.

Denne ene skridt har sat mål for softwareudviklere artikel distributionssystemer og deres kunder (kvantitet over kvalitet) i strid med de bedste interesser i artiklen directory ejere (kvalitet frem for kvantitet).

Directory ledere begyndte at implementere nye indsendelse regler

Tidligt om, tog mange af dem artikel directory ejere, der var opsat på overlevelse tiltag for at reducere skrald flyder ind i deres mapper. Directory ledere bemærket tendenser i de artikler, der konsekvent undladt at måle til deres nye standarder.

Ejeren af usynlige MBA, en pædagogisk artikel directory, fortalte mig, at han var nødt til at gennemse ti artikler for at finde en han ønskede at bruge. Han klagede også regelmæssigt om mennesker, der ikke fulgte selv de enkleste instruktioner om passende indhold på sin hjemmeside. Han tyede til sidst til forbud mod 70% af de mennesker, indsende artikler til sin hjemmeside, herunder automatiseret artikel indsendelse tjenester, fordi de simpelthen ikke kunne følge hans kategori retningslinjer for indsendelse.

Hans sag er en fælles klage blandt artikel directory ledere. De insisterer på, at forfattere bør tage sig tid til passende kategorisere de artikler, de sender. Da det tager så lang tid at godkende artikler manuelt og vælge den rigtige kategori, har register ledere tyet til at slette artikler i stedet for at kategorisere disse artikler for forfatteren.

Artikel Dashboard, artikel have og mange andre har taget skridt til at forbyde indsendelse af artikler der kun peger på affiliate websites. Artikel Express var gået et skridt videre til at forbyde affiliate links, selvom affiliate programmer er annonceret fra digterens domæne.

Over hele linjen, har register ejere trampede på Private Label rettigheder (udlån) artikler. Når artikel directory ledere begyndte at indse, at deres websteder husede snesevis af kopier af en enkelt artikel, som var blevet underskrevet af forskellige mennesker som erklærede forfatter, indså de, at de havde alvorlige kvalitetsproblemer. De vidste instinktivt, at offentligt udlån artiklerne oprettet en tillid problem med deres læsere. Når en artikel er blevet hævdet at have været skrevet af tyve mennesker, gør det man spekulerer på, hvordan en boardadministrator kan påstå at have en kvalitet websted. Og hvis tillid faktoren er allerede blevet rejst som et problem, hvorfor læseren ønsker at stole på noget andet på denne hjemmeside?

Lee Asher der ejer artikler-massevis og et par andre annonce steder var en af de første der hårdt ned på software indsendelser til hans hjemmeside. Hans retningslinjer, i utvetydige vendinger, at hvis nogen bruger software til at sende artikler til hans websteder, vil personen, der har alle deres artikler fjernet fra hans hjemmeside.

Nogle annonce site ejere har gennemført mindst word count retningslinjer som en foranstaltning til at bryde nogle af junk artikel kolportage. Efter alt, er folk fokuseret på at skrive artikler til link popularitet drevet af konceptet med 300-400 ord artikler. Jeg har set ordet tælle restriktioner, der omfatter minimum 500, 600 og 700 ord.. 80% af hvad er indsendt til min annonce site har ikke engang antallet af ord jeg kræver.

Korrekt kategori placeringer er en konsekvent problem For artikel Directory ledere

Artikel directory ejere ønsker at imponere deres læsere og søgemaskiner. Men de har brug for den korrekt kategorisere artikler primært for deres menneskelige læsere, der er på udkig efter specifikke oplysninger på deres websted.

For at hjælpe deres website besøgende, opdaterer register ledere hyppigt deres kategori ordninger. For eksempel på min annonce site give jeg flere veldefinerede underkategorier for kategorien sundhed. I kræft-underkategori er der en lang række kræftformer, der havde brug for deres eget barn kategorier. Siden Annoncen viser software kun 30 artikler pr. notering side, og da der er en forfatter der har skrevet mere end 400 artikler lige på emnet for lungehindekræft, det gav mening at opdele min kræft kategori, så at det ikke var en reklame for kun én forfatter.

En af de største problemer med auto-indsendelse software er, at softwaren ikke præcist ind den opdaterede kategorihierarki for hver artikel directory. Dette skaber en reel kvalitet spørgsmål for directory ejer og ledere. For at registerføreren forblive tro mod formateringen af hans eller hendes bibliotek, skal han eller hun enten fuldføre kategori valg for auto-indsenderne eller slette artikler indsendt gennem dem. Manuel sletninger tage så meget tid som manuel godkendelse, medmindre manager har at vælge kategorien for artiklen, så det tager længere tid.

Artikel Marketing stadig virker For dem, der bekymrer sig om kvalitet frem for kvantitet

Hvis du stadig gerne artiklen markedsføring for sin evne til at få din virksomhed set af ezine læsere, er det så effektivt, som det altid har været. Hvis du kun artiklen markedsføring for sin evne til at påvirke dit link popularitet, kan det stadig være effektive, hvis du gør det rigtigt.

Det er rigtigt, at disse automatiserede artiklen distributionstjenester kan få din artikel til en masse hjemmesider, men på en procentgrundlag, hvor mange af disse indlæg er at få godkendt?

For min egen brug, jeg bruger min egen artikel distribution service til ezine udgivere. Og masse bibliotek indsendelse, jeg foretrækker at indsende artikler til mapper i hånden, fordi hånd indsendelse tillader mig at få kategorien ret hver gang, der til gengæld tillader mine artikler at få godkendt oftere.

I sidste ende, er det noget karma – hvis jeg behandler register ledere lige, de vil behandle mig lige ved at godkende flere af mine artikler. Da det ikke er ualmindeligt for mig at tilbringe seks til syv timer for at skrive en artikel som denne, gør det en masse mere mening for mig at bruge den ekstra tid til at få en bredere nå til mine artikler, af ære ønskerne af de mere omfattende artiklen mapper.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *