Artikel Skrivning

Da jeg hørte om artiklen skriver som en måde at generere webstedstrafik, var jeg fascineret. Desværre, det tog mig flere timer at skrive den første artikel til min backpacking-websted, og yderligere to timer til at indsende det til flere artiklen mapper. Jeg stadig syntes om ideen, men det virkede som en masse arbejde for resultaterne. Der skulle være en bedre måde.

I dag, skriver jeg ofte en ny artikel i mindre end tredive minutter. Så indsende jeg det til fjorten artiklen mapper i omkring tyve minutter. Det betyder seks gange så meget output på samme tid, hvilket betyder, at seks gange så meget trafik genereret, hvilket betyder, at seks gange så mange penge til samme indsats. Det synes meget værd nu.

Artiklen skriver effektivitet

Først, jeg lærte at skrive kortere artikler. Opmærksomhed spænder online er korte, og du ønsker at holde læseren læser til slutningen – hvor linket til dit websted er. Du vil også artikel skal anvendes på andre websteder, og mange webmastere bruger ikke lange artikler. Disse er to gode grunde til at holde det kort. Dette betyder selvfølgelig mindre tid på at skrive for.

Jeg lærte hurtigt at identificere de væsentlige oplysninger hurtigt. Faktisk, artikler som “Gratis hjemmeside trafik – syv måder,” får ret til punktet og er dybest set en liste med en hurtig forklaring af hver vare. De er let at skrive hurtigt, og populær hos læserne.

Den næste vigtige lektie lærte jeg, var hen til opbevare en liste over artiklen mapper på en fil i computeren. Jeg kopiere og indsætte en adresse i browser for hurtig adgang til nogen af de tyve mapper på min liste. Adresserne gå direkte til siden indsendelse eller login-siden. Links i din liste over “favoritter” ville fungere godt for.

Den mest kedelige del af artiklen skriveprocessen, er artikel indsendelse former. Nogle mapper bede om beskrivelser, andre ikke. Nogle tillade HTML, og andre ikke. For at gøre denne del gå hurtigt, holde dine artikler organiseret i et vindue Notesblok fil eller noget lignende. Skriv titlen, så en to eller tre sætning beskrivelse og derefter en liste over tre til seks søgeord, at artiklen kan findes ved. Derefter skrive artikel.

Du kan finde det hurtigere at have to versioner forberedt, en med HTML-koder til ting som undertekster og italicizing. Har en forfatter ressource box (som den ene i bunden af denne side) udarbejdet i to versioner – en med bare fuldt Webadressen på dit websted, og den anden med en aktiv HTML link.

Nu kan du gå hurtigt til mapper på din liste, og kopiere og indsætte de rigtige elementer i de rigtige dele af formularen. Hvis du har en auto-fill-funktionen på en Google eller en anden værktøjslinje, kan du også indtaste navn og e-mail-adresse med et klik.

Hastighed er resultatet, hvilket betyder flere penge til den tid. For virkelig at gøre det effektivt, skal du have et system. Du kan starte med mine. Så vil kig, og du finde endnu flere måder at systematisere din artikel Skrivning.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *